Že prý jsem děvka

2. února 2015 v 18:33 | userka |  TT (témata týdne) - erotika
Kdo zná můj blog a čte moje eroticky laděné texty, ten ví, k čemu se nejspíš vztahuje nadpis tohoto článku. Že prý jsem děvka, když pořád s někým laškuju a pak s ním (s ní) skončím v posteli.


Budu na chvíli zobecňovat, i přestože to nemám ráda. Představuju si, že o mně takhle smýšlejí především ti, kdo nikdy nezažili úžasný sex s někým, ke komu necítili nic než živočišnou přitažlivost. Nejspíš to budou tací, kdo se drží při zemi a kteří se milují pouze z lásky ke druhému. Taky předpokládám, že půjde hlavně o ženy, jež mi ve skutečnosti aspoň pár těch příběhů závidí. A pokud jde o muže, tak ti si takovou nadávkou na mou osobu léčí svoje komplexy. Kdybych se je pokusila sbalit, najednou by jim moje minulost vůbec nevadila a poddali by se mi, když bych je bez okolků omr****. Někdy se taky jedná o lidi, kteří se už stali rodiči, a tudíž si moje zážitky projektují do svých dětí: "Ach Bože, to by tak ještě scházelo, aby se naše Anninka takhle chovala, natož ve třinácti letech!" Je jim jedno, že já jsem mohla být ve třinácti letech psychicky tam, kde jejich Anče nebude ani v osmnácti. Další kategorií jsou puberťáci, spíš teda puberťačky, které se tak bojí prvního styku, že mi závidí, že mně nedělalo problémy roztáhnout nohy tak brzy. Než aby se vyptaly na věci, jež je opravdu zajímají, radši se snaží hrát si na dospělé a moralizovat. Pak jsou tady taky ženy starší, které si naopak myslí o mně, že je mi třináct, a snaží se mi vnutit názor, že ve dvaceti letech už nebudu zažívat žádná překvapení a sex mě nebude bavit. Že by mluvily z vlastní zkušenosti?

Těch kategorií lidí, kteří o mně takhle smýšlejí, bych našla ještě víc, ale nemá smysl zmiňovat se o dalších.

Milé dámy a předrazí pánové, nejsem zvědavá na vaše mravní poučky.

I přes to jsem ale ochotná s vámi donekonečna řešit, proč by se to či ono mělo nebo nemělo dělat. Pojďme to ale řešit na obecné úrovni. Proč vás tak štve, že když mám chuť, jdu a zaš**** si? A to jsem ještě nenapsala nic o mých zážitcích s masturbací. Nejspíš byste mě chtěli upálit zaživa, jen by vyšel první článek na tohle téma. Sami přitom máte varhánky na prstech, když se pročítáte mým blogem. Vzrušujou vás moje příběhy a jedna vaše část chce být jejich součástí. Navenek to ale nepřiznáte, radši na protest zaujmete agresivní postoj.

Naproti tomu tady mám čtenáře, kteří mě svými komentáři a vzkazy vždycky potěší. Svobodomyslné ženy, jež se zajímají o příběh víc než o jeho morální stránku, a přemýšlivé muže, kteří mi dělají radost svými dvojsmysly. Co bych tak mohla vyčíst takovým návštěvníkům mého blogu? Pouštějí se se mnou na cestu, kde se prolínají zkušenosti a fantazie, aniž by měli potřebu umravňovat mě. Ponoří se do příběhu a nesoudí mě za něj. Samozřejmě že takové čtenáře s potěšením vítám, ale vůbec je neznám! Stejně jako ani tahle skupina lidí nezná mě.

A tak přestávám generalizovat. Hrůza, co? Jaké mají předsudky lidi ke mně, takové mám já k nim. Oni neví nic o mně, já nevím nic o nich, ale dokážeme si vzájemně hodnotit vlastní životy. Nejspíš je to v lidské povaze tvořit si unáhlené závěry na základě předpokladů. Je to přeci mnohem jednodušší než snažit se opravdu poznat skutečné důvody různého jednání lidí kolem nás. Zjednodušovat si svět nám prostě jde. Je to tak snadné, že se tomu mnohdy neubráníme. Co na tom, že skutečnost je pak mírně zkreslená. Ve své hlavě jsme si udělali názor a zaujali to které stanovisko a to upokojilo naši touhu ve všem se vyznat. Neuvědomujeme si, že v některých záležitostech se zorientovat nejde.

Máme ale sílu nebo alespoň snahu změnit svůj názor? Chceme se zabývat dalšími skutečnostmi a upřednostnit poznání do hloubky před zaujatostí? Chceme se vůbec pokusit nevytvářet si předsudky, a komplikovat si tak život?


...


Článek je přiřazen k tématu týdne "Předsudky".
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Sugr Sugr | E-mail | Web | 2. února 2015 v 19:16 | Reagovat

Nevím zda-li tě to potěší nebo zarmoutí, ale to "že prý jsi děvka" tu přitahuje dost čtenářů a to je přece dobře ne? :-D
Nevím jaké blogy navštěvuješ ty, ale pokud navštívíš blog dalece vzdálen tobě nejen věkem ale i smýšlením, nedivím se, že tě tak nazvou.
Ostatně vím o tom své..., první blog jsem musela zrušit právě kvůli nevoli puritánů! :-D

2 Sugr Sugr | E-mail | 2. února 2015 v 19:17 | Reagovat

A propo..., myslím, že čtenáři (muži) mají varhánky i jinde, při čtení tvých článků! :-D  :-D

3 userka userka | E-mail | Web | 2. února 2015 v 19:35 | Reagovat

[1]: Tvůj článek "Lízající holčičky" mě svým nadpisem dost zaujal! :D Mrknu i na další. Najdu tam i některý články ze zrušenýho blogu?
Máš pravdu, některý čtenáře to nejspíš přitahuje a tomu jsem ráda.
Co se týče těch varhánků... Pořád čekám na komentář, kterej by mě úplně nejvíc potěšil. Měl by teda bejt pravdivej a znít nějak takhle: "Pěkně jsem si to u toho čtení udělal/a." :-P

4 Sugr Sugr | E-mail | 2. února 2015 v 20:06 | Reagovat

[3]: Tééda Userko já žasnu! Ty jsi přečetla můj nový blog a komentovala během pár vteřin!Ještě že ti tak rychle netrvá všechno! :-D Tvé články se musí sakra dlouze vychutnat! ;-)
Myslím, že by jsi v řadě kometátorů byla s varhánky nad míru spokojena. Jen nevím, zda-li by byly na tom správném místě! :-D  :-D  :-D

5 Sugr Sugr | E-mail | 2. února 2015 v 20:07 | Reagovat

[3]: Jo a název Lízající holčičky měl v minulém blogu kvůli názvu též hodně ohlasů, ještě jsem napsala jeden článek o "Největším ptáku" - ten jsem musela smazat, ale pak jsem ho uveřejnila ještě jednou, protože pár blogerek si ho prostě vyžádalo a na ty závistivé jsem hodila bobek! ;-)

6 Sugr Sugr | E-mail | 2. února 2015 v 20:21 | Reagovat

[3]: A nebyl by lepší komentář: "Pěkně se mi varhánky při čtení narovnaly?" :-D  :-)

7 Čerf Čerf | E-mail | Web | 2. února 2015 v 22:38 | Reagovat

Já sice píšu většinou o jiných věcech (kdybych psal to, co ty, nikdo by mi to - a oprávněně - nevěřil :-)), ale to, co píšeš, mě ani neuráží ani nepohoršuje. No a taky si nemyslím, že bych měl právo říkat komukoli jinému, co má a co nemá dělat. Takže tě asi nepřekvapí, když se ode mne moralizování nedočkáš, že? :-)

8 Miloš Miloš | Web | 2. února 2015 v 23:08 | Reagovat

"Kdybych se je pokusila sbalit, najednou by jim moje minulost vůbec nevadila"

Kdyby ses chtěla s nějakým mužem vyspat, určitě by po tobě nechtěl předložit občanský průkaz a většina by nepotřebovala vědět ani křestní jméno.

9 userka userka | E-mail | Web | 2. února 2015 v 23:30 | Reagovat

[4]: Tvůj blog jsem za dnešní večer přečetla komplet celej ;) S těma varhánkama už to začíná bejt trochu nechutný :D

[7]: Nepřekvapí a děkuju. Názor blogerů jako jsi ty, mengano, VendyW, Miloš a dalších starších (a tudíž moudřejších) mě dost zajímá. I když je pravda, že Miloše nestíhám zatím moc číst, a tak si nejsem ani jistá, kolik mu vlastně je let. Snad jsem ho neurazila.

[8]: To není myšleno obecně na jakékoli sblížení, ale na takové, kde by ten muž o mně věděl víceméně všechno. A i když by byl schopen mi tady napsat, že jsem nechutná, tak by se stejně neovládl a šup se mnou do postele.

10 VendyW VendyW | E-mail | Web | 3. února 2015 v 8:50 | Reagovat

Tédy, to ti fakt někdo napsal? Ostaně že se ptám .... v zemi kde poslanci za naše peníze řeší to že si Martin Stropnický v roli kriminalisty dovolil kritizovat armádu jejíž je ve skutečnosti ministrem a jsou schopni o tom debatovat hodiny a hodiny aniž by si nechali vysvětlit že scénář a seriál vznikl před tím než se M.S. stal ministrem, kdy smotají fikci s pravdou dohromady se ani ničemu nedivím. Lidé zblblí seriály přestávají rozenávat realitu od fikce a přejímají fikci za realitu. Já se u tvých článků bavím velice dobře a neřeším zda jde o reaitu, přání či fikci. A to je myslím to nejdůležitější.....jo, a občas tiše závidím. Jesti tvou fantazii nebo skutečnost to nechám ostatním na pospas :-D Ale jelikož mám díky jednomu blogerovi nálepku zhýralé nestoudnice tak si to můžu dovolit ;-)  :-D  :-D

11 Natty Natty | Web | 3. února 2015 v 13:52 | Reagovat

Prvně jsem otevřela tvůj předešlý článek, neboť byl na hlavní straně blogu. Přečetla a šla po dalších. Zajímalo mě, kdo se skrývá pod psaním. Po přečtení jsem pochopila, že ráda píšeš a máš bujnou fantazii. :-D Všechny tvé články mají svojí pečeť a pozorný čtenář brzy pochopí, že používáš stejné výrazy v různých obměnách. ;-) K tomu dnešnímu článku bych ti napsala pár slov. Je na každém, zda si o tobě myslí, že jsi ..... :D Můj názor je takový, že každý se v životě nějak prezentuje, ať už slovním nebo písemným projevem. Každý chce nějak v životě zaujmout a někdo k tomu používá i hrubší slova a také odtajňuje intimní věci, které si člověk, pokud je vlastní, uchovává jen pro sebe. :D Nemyslím si, že jsi ta, jež je v úvodníku, ale baví tě, že lidská zvědavost je bezbřehá a vždy člověka zaujme to, co sám nemá, neumí nebo ho pohoršuje. Já v tvých článcích hledala člověka, ženu a myslím, že tě umím zařadit. :-D Piš, umíš to, ale počítej s tím, že okruh tvých čtenářů bude opět "ze stejné kategorie". "O to mi jde", je určitě tvoje myšlenka a pak je to dobře. ;-) Sluníčkový den.

12 Egoped Egoped | E-mail | Web | 3. února 2015 v 15:44 | Reagovat

Přitom každej přece ví nebo aspoň tuší, jak jsi ve skutečnosti věrnostně založená žena a že tedy žádné děvkovství se v tvém případě konat nemůže! :)

13 userka userka | E-mail | Web | 3. února 2015 v 17:14 | Reagovat

[10]: Prej "neřeším, zda jde o realitu nebo fikci" a první věta komentáře "to ti fakt někdo napsal?" :-D To s tím Stropnickým jsem vůbec neslyšela, takže díky za info. Je to výborná absurdita! :) A ten bloger ti tu nálepku zhýralé nestoudnice udělil na základě vlastních zkušeností?

[11]: Jsem ráda, že tě článek z titulní strany zaujal a mrkla ses i na další. Doufám, že ty obměny jsou opravdu různé a neznamená to, že se opakuju. To bych nerada. Ani bych neřekla, že mí čtenáři jsou ze stejný kategorie jako erotický články, který píšu. Ale kdo ví, co v sobě ti lidi skrývají, to je fakt.

[12]: Děkuju, žes to sem napsal! Jen ať se hanbou propadnou ti, kdo o mé věrnosti pochybují! :-D
Jedinej problém je, že dotyční o mně jako o děvce mluví proto, že spím s kdekým. Ne proto, že bych tím někoho podváděla. To bych jim pak nic nevyčítala.

14 stuprum stuprum | Web | 3. února 2015 v 17:23 | Reagovat

Někdo se promiskuitní rodí, někoho život naučí, nicméně v každé mladé dámě dříme lolitka, zbývá ji jen objevit. :)

15 VendyW VendyW | 3. února 2015 v 17:28 | Reagovat

[13]:Na zaklade urazene jesitnosti. Jeho.... ostatne z toho byla po blozich a dokonce i na Srdci blogu docela aferka. Dokonce ji zminil nejvyssi blogovy guru ve svem clanku. :-D

16 userka userka | E-mail | Web | 3. února 2015 v 17:31 | Reagovat

[15]: Ukaž, přečtu si ho! :-)

[14]: To je výzva pro všechny správné muže! A těch typů lolitek má každá žena beztak víc, tak to nevzdávat moc brzo :)

17 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 3. února 2015 v 19:37 | Reagovat

Ono je to asi divný, ale já bych docela chtěla aby mě lidi nazývali děvkou, cítila bych se docela pyšná, že bych byla schopná stáhnout kteréhokoliv chlapa do postele (nebo on mě za předpokladu, že bych rozhodila ty správný sítě :D ) a pak z ní vstát, jít dál, ulovit si dalšího a nějak se nad tím morálně nepozastavovat.  Cítit se potom všem tak nějak nezávisle, nadneseně nad všemi těmi nudnými slečinkami, které považují i nezávislý flirt pomalu za hřích a některé si už v sedmnácti plánuji růžovou budoucnost se svým miláčkem někde v domečku na předměstí (a dětmi :-! )- ano, takové dívky ještě existují, bohužel v mém okolí. Sice jsem ten typ umírněné bytosti se smyslem pro opatrnost, ale prostě... pár požadavků by na tělo bylo, ale kdyby šlo jen o to fyzické tak bych to nějak s dokonalým charakterem nepřeháněla. Stejně by šel po tom pryč :-D. Asi to nezní příliš dospělé a už vůbec ne inteligentně, ale docela bych si jednou tento způsob života chtěla vyzkoušet, necítila bych se pak jako holka, která "ví kde je její místo" a "co je správné". No, vím, že to se mnou tak neskončí, ale docela tě v tomhle obdivuju. :-D

18 Miloš Miloš | Web | 3. února 2015 v 20:40 | Reagovat

[11]: 'čtenářů "ze stejné kategorie"'

Hlavně ti muži, to jsou potvory, myslí jen na to jedno :-)

19 userka userka | E-mail | Web | 3. února 2015 v 20:47 | Reagovat

[17]: Jako počkej, opravdu bys na to byla pyšná, že tě někdo nazve děvkou? Jako bejt pyšná na to, že (jak píšeš) "stáhneš kohokoli do postele", to ještě chápu a souhlasím, ale s tou děvkou nevím, nevím.
Netuším, kolik ti je let, ale pevně věřím, že si tenhle způsob života zkusíš. Stojí za to.

[18]: A kolikrát jim ani nestačí text a chtějí i fotky! Nedej Bože videa!

20 Miloš Miloš | Web | 3. února 2015 v 23:14 | Reagovat

[19]: No jo, jsou nenasytní.

Ale na druhé straně hned v úvodu filmu Kladivo na čarodějnice se říká: "Lůno ženy je brána do pekla. Všechno se děje z tělesné žádostivosti a ta je u nich nenasytná."

A pak si vyber.

21 VendyW VendyW | E-mail | Web | 4. února 2015 v 10:58 | Reagovat

[15]:To už bylo někdy na podzim. Rozpoutal to jeden článek u jedné blogerky, já jí komentovala svou zkušenost ze setkání s oním člověkem, a už to jelo. Na svém blogu začal na mě útočit skoro v každém článku. Nejhorší bylo že vlastně vůbec nepochopil proč vznikl onen článek. Tohle jsem psala http://worlddandie.blog.cz/1410/ze-ja-se-zas-nechala-do-neceho-navrtat a pak následovalo tohle
http://worlddandie.blog.cz/1410/co-je-tedy-pravda-a-co-fikce.
Standa do svého článku zabudoval jak ten původní článek od blogerky i ten můj
který vznikl na základě těch útoků dotyčného. Ale jak se ten jeho jmenoval už nevím. Jen snad šlo o něco v tom smyslu jestli můžou blogeři požadovat vymazání článku který se jich nějak dotknul osobně či něco takového.....

22 Any Any | Web | 4. února 2015 v 16:03 | Reagovat

Závidí... :-D
Řekla bych, že o mně si to taky pár lidí může myslet. Ale nevím, proč bych si nemohla užívat jak chci. Když si dávám pozor na své zdraví a na své city... ;-)

23 userka userka | E-mail | Web | 4. února 2015 v 23:44 | Reagovat

[21]: Takže... přečetla jsem ten původní článek od Renušky, přečetla jsem oba články od tebe a ke všemu jsem si přečetla i všechny komentáře. Pak jsem si ještě našla články od Pavla z tý doby a přečetla i je, samozřejmě i komentáře k nim. Nerada totiž mluvím o něčem, o čem nic nevím, i když i tak to dělám dost často (a pak se stydím). Tohle všechno mi zabralo několik hodin a musím říct, že jsem to dělala jenom z jakýsi úcty k tobě, abych teda splnila tu "povinnost", že když jsem se na něco zeptala, tak holt se nedá nic dělat, že odpověď je "trochu" delší. Nejdřív bych chtěla říct, že vůbec nechápu, že si ho pořád bereš do úst (bez jakýhokoli dvojsmyslu :-P ). Opravdu nerada bych tě nějak urazila nebo i jen maličko ti ublížila, ale proč to děláš? Proč jsi tuhle kapitolu nenechala dopsanou a znovu nečtenou? Kdybys tehdy skončila těmi komentáři u Renušky, mohla sis ušetřit spoustu nervů. Chápu ale, že bylo moc těžký to jenom přejít, a tak jsi napsala ty články u sebe. Pod oběma jsi sice psala, že ho nijak nepomlouváš, ale (promiň) mluvit o tom, že si ho nevšímáš se teda taky nedalo. Tam byla nějaká narážka snad v každym druhym komentáři. Ať už se jedná o starobní demenci, o osočení, že je děvkař, nebo i o (obecné) informace z vašeho setkání. Chápu, že ses mu to snažila oplatit, ale nelíbí se mi to. Ať si on píše, co chce, ne? Já vím, že je složitý nechat to být, ale jde to! O to víc mě zaráží, že i po tolika měsících ti není hloupý ho zase zmínit. Připadá mi, že ses přes to zrovna moc nepřenesla, což bys měla. Protože jsi úžasná mladá žena a nemáš zapotřebí nosit v mysli jeho. A mimochodem nějaký jeho vyjádření ve smyslu "chtěl jsem jenom vyzkoušet svý čtenářky" je úplně trapný. Připomíná mi to našeho pana prezidenta Zemana a jeho reakce na sprostoty v rádiu: "Chtěl jsem tím rozproudit diskuzi". Doufám, že jsem se tě nějak nedotkla, ber, prosím, v potaz, že celou záležitost "znám" jenom z výše uvedených článků a komentářů, které jsem přečetla.

24 userka userka | E-mail | Web | 4. února 2015 v 23:46 | Reagovat

[20]: Mám vybráno. A ty? :)

[22]: Máš nějakej článek, kterej bych si mohla přečíst, ze kterýho by mi bylo jasný, proč si to lidi třeba myslí o tobě?

25 VendyW VendyW | E-mail | Web | 5. února 2015 v 8:47 | Reagovat

[23]: Jo, máš v ledasčem pravdu, a já byla opravdu tenkrát dost rožhavená do běla. Nešlo o to jestli mám nebo nemám milence, ale šlo o to že on slepičil na veřejnosti věci které zazněli jen jako soukromé. A pak hodně, ale hodně to překrucoval. Já ho o žádné setkání neuháněla dlouhá leta jak psal. Navrhla jsem to kdysi dávno v dobách kdy jsem začala s blogem a přišla na něj náhodou v komentech. Líbily se mi moc jeho fotky z ulice a zajímavé vyprávění. I on sám mi tedy připadal dost zajímavý. Odmítl protože měl své lolitkovské období a já to vzala. Tohle setkání si domluvil on, když zjistil u mě na blogu že jsem na chatě. Dobrá vzniklo pak díky tomu článku něco na co nejsem vůbec hrdá, ale on si taky ndal pokoj a v každém svém článku mě taky napadal. Dokonce jsem udělala krok ke smíru když jsem mu bezprostředně po té smršti komentovala ve smířlivém duchu jeho články. Jenže on útočil dál. On prostě vůbec z toho proč vznikl reenušky a můj článek nepochopil. Víš, kdybys s ním ztrávila takový jeden den hned bys pochopia proč to všechno. Kdybys slyšela co všechno mi vyprávěl, co si na těch holkách fotí a ukládá, co si o nich myslí.....taky jsem to všechno mohla vyblout ale já soukromí a věci v soukromí řečené ctím. Nevím jestli a jak dlouho jeho blog sleduješ ale pokud bys ho sledovala dýl zjistila bys ten posun od skvělého foto a literárního blogu k ubohému výkladů nocí s přítelkyněmi (opět ta indiskrétnost)  a pak by ses mi možná nedivila. Ono tohle mělo ale ještě jednu dohru, to když mi psala někdy před měsícem jedna z návštěvnic mého i jeho blogu a musím říct že i jeho velká obhájkyně jak nevybíravě se do ní pustil a jak jí urážel jen proto že s ním v něčem na blogu nesouhlasila a přestala ho bezmezně chválit. A samozřejmě že si při té příležitosti neopoměl vzít si mě zas do huby a chrlit další hromady nesmyslů. Přeposlala mi tu diskuzi a bylo to vůči ní hodně hnusný. Já už se tím nezabývala, pro me prostě jako člověk skončil. Nezlobím se na tebe, ono takhle s odstupem doby a pro nezasvěceného to vypadá jako naprostá blbost a žabomyší válka a někdo kdo přišel zvenčí to vnímá úplně jinak... ty jsi byla na mém druhém blogu takže asi víš tak trochu že některé lidské slabosti mi prostě nejsou cizí stejně asi jak tobě ale že bych psala v každém svém článku o nějakém milenci nebo se můj blog hemžil jejich fotkama, tak to musíš uznat že je blábol všech blábolů...jednomu mne to možná trochu naučilo, neotvírat se tolik lidem které neznám i když můžu mít dojem že jo ....

26 userka userka | E-mail | Web | 5. února 2015 v 15:18 | Reagovat

[25]: Tys to tady zase všechno vypsala, jak kdybys zapomněla, že já jsem to už všechno včera četla.
Co se týče jeho článků, přečetla jsem celej ten říjen 2014, abych se koukla, co o tobě vlastně prozradil, ale - opět se omlouvám - neviděla jsem tam zdaleka nic tak hroznýho, aby to muselo mít takový následky v podobě komentářů pod těmi tvými články.
Jak už jsem řekla, chápu, žes byla rozčilená, a i tě tím dokážu omluvit. Ale co nepochopím, je to, že i teď po několika měsících to pořád řešíš. Teď už bych očekávala, že pro tebe ten dotyčnej opravdu neexistuje.

27 bludickka bludickka | E-mail | Web | 6. února 2015 v 19:29 | Reagovat

Myslím, že jsi perfektně popsala ty kategorie lidí, kteří proti tobě něco mají. Pokud se jim to nelíbí, ať to nečtou. Pokud mají opakovaně chuť tě urážet, znamená to, že je nějaký problém na jejich straně. Líbí se mi, jak jsi to vylíčila. Mimochodem tvoje zážitky s masturbací mě zajímají :D

28 womm womm | E-mail | Web | 7. února 2015 v 1:02 | Reagovat

Ľudia radi kategorizujú a škatuľkujú. Ja som žiadny z takýchto textov u Teba ešte nevidel ale takéto odsudzovanie sa mi veľmi nepáči.Ani Tvoje generalizovanie sa mi nepáčilo, kým si to krásne neodôvidnila. Tlieskam.
V podstate by si sa týmito ľuďmi nemala zaoberať. Jednoducho prišli, niečo si prečítali, nepáčilo sa im to a vyriešili to najhorším možným spôsobom a teda osočovaním. To sú proste ľudia ... what can you do? :-D
Good luck v ďalšom znášaní sa s hejtermi :-D

29 userka userka | E-mail | Web | 7. února 2015 v 12:08 | Reagovat

[27]: Díky, těch kategorií by určitě bylo víc. Zajímají tě, jo? Tak to budu muset počkat na téma týdne, ke kterýmu se to bude hodit, a napsat o nich! :D Jinak vždycky když mi tu necháš komentář, jdu se podívat k tobě, ale nikdy tak nějak nemám co napsat, tak promiň.

[28]: To je vidět, že mě asi moc nečteš, když jsi tu neviděl nic erotickýho. Zobecňování je hrozná věc, ale já se jí dopouštím vcelku často, aby mě to pak mrzelo.

30 eazi eazi | Web | 7. února 2015 v 19:36 | Reagovat

Nechápu, proč mají někteří potřebu moralizovat. Je to tvůj život a ne jejich a navíc i kdyby se mi nelíbilo, jak se chováš, tak stejně musím pochválit jak píšeš. Například u "stačí zavrtět zadkem" jsem si dokázala perfektně představit jak muže, tebe, tak i pohledy a sex na toaletě. A vůbec mě to nepohoršilo. Naopak, líbilo se mi to. :-P

31 TlusŤjoch TlusŤjoch | E-mail | Web | 7. února 2015 v 21:55 | Reagovat

To mi připomněl ten vtip, jaký je rzdíl mezi manželkou, milenkou, kurvou a kurvou zkurvenou:
Manželka dá manželovi, milenka manželovi a milencovi, kurva dá všem a kurva zkurvená všem kromě mně...

32 userka userka | E-mail | Web | 7. února 2015 v 22:04 | Reagovat

[30]: Co ti budu povídat, taky určitě někdy moralizuju. Prostě proti čemu člověk bojuje navenek, s tím může bojovat i vnitřně. O to víc ale chápe, že je třeba proti tomu (nebo za to) bojovat.

[31]: Výborný! :-D Já si vtipy vůbec nepamatuju a neumím je vyprávět, ale tenhle bych možná mohla ve vhodný společnosti někdy zkusit! Díky, že jsem se zasmála nahlas.

33 Hëllena Hëllena | Web | 12. března 2015 v 15:53 | Reagovat

Já už jsem pannou pouze v horoskopu od svých patnácti. Reakce jsou taky různorodé. Když se to dozvěděla maminka, strašně ji to dojalo, že už má doma ženskou ( :-D ), vůbec mi nevynadala nebo tak. Některé kamarádky se divily, protože jsem nevypadala na to, že bych mohla mít sexuální touhy, jedna si ze mě udělala takovou poradnu, pořád chtěla vědět to či ono, no a jiná měla komplex z toho, že ona, ač starší, byla pořád panna, a tak mě taky téměř nazvala děvkou, ovšem kdyby nějaká nabušená korba chtěla do postele ji, nenechala by se dvakrát pobízet. Ne, nechci znít namyšleně, ale fakt jsem taky byla inteligenčně poněkud napřed, což s tou sexuální stránkou stejně vůbec nesouvisí, protože masturbovat většinou začínáme ještě před desátým rokem, a chuť na samotný zásun máme povětšinou už od třinácti. Na svůj první sex jsem tedy v patnácti byla stará dost, a krom toho jsem měla stálého přítele. Zajímalo by mě, co je lepší - jestli patnáctka, která je jakž takž rozumná, má stálého přítele a vyspí se s ním, anebo dvacítka, která je blbá jak poleno a vesele přebírá kamarádkám chlapy?

34 userka userka | E-mail | Web | 12. března 2015 v 22:41 | Reagovat

[33]: A teď je ti kolik, jestli se můžu ptát? K tvojí otázce z posledních řádek - kdo je lepší nechci soudit, ale kdo je hlupák, je jasný - ti pánové, kteří se nechali přebrat.

35 Hëllena Hëllena | Web | 13. března 2015 v 18:31 | Reagovat

[34]: To bezesporu, pokud ovšem ona "svůdkyně" neví, že je zadaný, pak je to vina obou. Strašně ale nemám ráda ty výmluvy typu "Když ona mě sváděla a já jsem byl opilej". To je pak jenom otázka vůle, snad nemyslí všichni rozkrokem, propána.. A jinak mi táhne na sedmnáct :)

36 userka userka | E-mail | Web | 13. března 2015 v 18:33 | Reagovat

[35]: Jestli vyhraje téma týdne "být či mít", tak chci psát právě o tom problému, když je někdo zadanej a nechá se svést, tak jestli je to jenom jeho vina, anebo i tý holky, co ho svedla (a věděla, že je zadanej). Pořád sama nevím. Asi to není úplně košér, svádět zadanýho kluka, ale když se nechá?! :-D

37 Hëllena Hëllena | Web | 13. března 2015 v 20:05 | Reagovat

[36]: Já jsem se pro změnu párkrát (dvakrát) nechala svést v zadaném stavu, protože jsem nechala zajít příliš daleko takový ten flirt, kdy je člověk najednou úplně vyndanej z toho, že o něj má někdo zájem.. :D

38 userka userka | E-mail | Web | 13. března 2015 v 20:34 | Reagovat

[37]: Vážně?! A cítila ses pak provinile? Nebo sis řekla "byl to jenom úlet, tak co"?

39 Hëllena Hëllena | Web | 13. března 2015 v 20:40 | Reagovat

[38]: No, poprvé jsem se provinile cítila, ale pak jsem se s dotyčným dala dohromady, takže jsem na to neměla moc čas. No a podruhé to bylo ze zoufalství, takže jsem se provinile cítila a i to později přiznala.

40 userka userka | E-mail | Web | 13. března 2015 v 21:29 | Reagovat

[39]: Takže ses s tím, koho jsi podvedla, rozešla a dala ses dohromady s tím, s kým jsi toho původního podvedla? Chápu to dobře? A podruhý jsi to přiznala tomu, koho jsi podvedla, jo? A co on na to? A jak moc provinile ses cítila?

41 Akim Akim | E-mail | Web | 6. dubna 2015 v 10:53 | Reagovat

Jak už jsem ti psal, mě se naopak líbí, že píšeš bez předsudků. Nevím, proč by v dnešní době, se měla žena stydět za to, že ráda šuká, nebo si honí pičku, nebo že o tom píše. Proboha, vždyť je to přirozené!!! Věřím tomu, že spousta těch nenávistných vzkazů ti píší muži s erekcí a dámy, které mají zvlhlý klín. :-?

42 userka userka | E-mail | Web | 6. dubna 2015 v 11:52 | Reagovat

[41]: :D beztak jo! Taková sprostá slova, která jsi použil ve svém komentáři, ale na svém blogu nepoužívám! o:) :-D

43 Akim Akim | E-mail | Web | 6. dubna 2015 v 12:26 | Reagovat

[42]: Ale to je škoda, čeština nabízí tolik překrásných "sprostých" a dvojsmyslných slov. Ale chápu tě, nechceš to přehánět, viď? Přitom vulgární mluva může být tak krásně vzrušující. :-D

44 userka userka | E-mail | Web | 6. dubna 2015 v 12:41 | Reagovat

[43]: To určitě může, ale nic se nemá přehánět, natož veřejně.

45 Akim Akim | E-mail | Web | 6. dubna 2015 v 12:45 | Reagovat

[44]: Jasný chápu. :-)

46 Holoubek Holoubek | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 15:38 | Reagovat

Sám se podivuji nad tím, jak jsou na mém (oproti tomu tvému spíše zapadlém) blogu čtenáři tolerantní. Já píši čistě o svém životě, svých milostných zážitcích, představách, tužbách... V poněkud nevinnější podobě než ty (ostatně bez zkušeností je to těžké), ale přesto by se tam našlo pár rozporuplných a snadno kritizovatelných postojů. Proto takové věci nesoudím ani u druhých. A co víc, na tvém blogu se mi velmi líbí. Možná, že jsi mne po dlouhé době inspirovala do nějaké té prózy... :)

47 userka userka | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 16:01 | Reagovat

Jéé, tak to jsem moc ráda, já se na tvůj blog mrknu. Díky, že sis přečetl i spoustu z mých článků z minulosti, je to milý, když přibude nějakej zajímavej komentář ;)

48 userka userka | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 16:02 | Reagovat

[46]: viz předchozí

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama